dinsdag 8 juli 2008

Verslaafd?

Vanochtend een bericht via Skype gekregen, dat er niets nieuws op mijn blog stond. Tja niets nieuws?! Heb ik nieuws?
  1. Zal ik schrijven dat ik vannacht redelijk geslapen heb? Dat Joris redelijk veel lawaai geschopt heeft, maar dat ik het "genegeerd" heb, hoewel ik me heel erg in moest houden: "De verf van de slaapkamerdeur gaat eraan! Moet ik me daar druk over maken ik ga toch verhuizen ;-)". Om 4 uur moest ik even naar het toilet en moest Joris zijn energie kwijt ( negeren, negeren.......) Goed het heeft geholpen! Marian? Grommen hielp niet!
  2. Ik kon natuurlijk ook schrijven over de immense massa regen dat naar beneden kwam. Ik wilde op de fiets met mijn literatuurboeken naar een boekwinkel. Uitgesteld!
  3. Ik kan schrijven over de lieve kopjes die van Leilah krijg als ze naar zolder gaat. Vanochtend stond ze paraat enne Sammy plaagde haar. Nu heeft Sam een kras op zijn neus ( ja zielig....) Madam heeft zich op zolder vermaakt.
  4. Tja met een vriendin en haar nieuwe aanwinst, een 3 maanden oud poesje genaamd Isis, naar de dierenarts geweest. Isis zou immens veel lawaai maken met openbaar vervoer Isis heb ik amper gehoord in de auto en bij de dierenarts was ze aan het spinnen!
  5. Ze zeggen dat het Internet verslavend werkt. Nou, daar heb ik nog niets van gemerkt!

Geen opmerkingen: