woensdag 23 juli 2008

Gevallen vrouw!



Vandaag is het gebeurd, hoe? Ik heb geen idee, maar in ene lag ik op de stoep van de Lijnbaangracht/
Elandsgracht onder mijn fiets. Ik ben door mijn rechter enkelband gegaan en heb een blauwe knie.

Het gebeurde allemaal voor mijn kapper, ja ik moest nu echt naar de kapper, en een aardige meneer en mevrouw hebben mijn fiets opgeraapt en gewacht totdat ik langzaam omhoog kwam. Ik heb mijn fiets op slot gedaan en ben de kapper binnengestrompeld waar ik een handdoek volgedrenkt met koud water kreeg om mijn pijn te verzachten.
Ik had het gevoel dat ik erg moest poepen, maar gelukkig gebeurde er niets, pfft.

Mijn coiffure in orde laten maken, verse natte doek gekregen, die 1000 kg leek te wegen. Mocht mijn voet op een kapperskruk leggen en nadat mijn kapsel in orde bevonden was, wilde de kapper mij ook nog naar huis brengen. Heel eigenwijs, maar dat ben ik al jaren, toch op mijn fiets gestapt. Moest mijn zadel wel even de goede kant uit laten wijzen. Fiets voor de deur op dubbel slot gezet, (ik zet hem vanavond wel weer in de fietsenstalling) naar boven gestrompeld. Voet in teiltje met koud water gezet. Joris keek me vreemd aan....... Ingesmeerd met Traumeel, steunverband omgedaan en sok.
Zit nu achter de computer, been ligt op de krabpaal, pijn is een stuk minder gelukkig!
Morgen maar naar de boekhandel met mijn boeken......

Geen opmerkingen: