maandag 14 juli 2008

King Joris the third?

Op 25 februari 2008, heb ik Joris uit het asiel gehaald. Hij besprong me letterlijk vanuit zijn kooitje. Meneer is een lastige eter en mocht daarom niet met de andere katten rondlopen en spelen. Toen Joris 2 jaar was is hij uit dit asiel gehaald en had de naam Jazz, zijn personeel heeft hem Floris genoemd en 7 jaar hem weer naar het asiel teruggebracht omdat hij niet overweg kon met de andere kat.......

Ik heb hem Joris genoemd omdat hij voor niets en niemand bang is. Hij weet zijn vuistjes ook te gebruiken als het nodig is. Laatst zag ik zijn vuistjes gebald tegen Sam, die gewoon rustig op een stoel lag. Sam was niet geïnteresseerd, waarop Joris een ontzettende niesbui kreeg. Joris is geen grote kater en weegt slechts 2,8 kg. Ik probeer hem bij te kweken, maar tot nu toe blijft hij op hetzelfde gewicht. Zijn vacht ziet er wel goed uit. Joris' favoriete speeltje is een aluminiumbal en Joris' favoriete bezigheid is zonnen!

En op deze foto heeft hij een air van een koning.......King Joris the third?


4 opmerkingen:

LoppeLiva zei

Thank you! :)

I like your cat! Its beautifull!

LoppeLiva zei

Thank you.

I like your cats. They are very beautifull!

marian zei

Prachtige foto!

Trudi zei

Joris zat in een aureool van licht :-)