dinsdag 29 juli 2008

kattenspinsels 2

Leilah is op zolder. Joris, Doortje en Sam liggen uitgeteld op mijn bed......
Nou uitgeteld, het is nu wat koeler in huis dan gisteren. Ze liggen lekker opgerold :-)!

Sam heeft er het meeste last van de warmte, heeft waarschijnlijk ook de dikste vacht. Maakte me van het weekend weer zorgen over mijn mannetje. Hij was zo sloom en moest aldoor niesen.

Zijn temperatuur met oorthermometer was in orde. Meneertje begon ze buikje weer te likken (vlooienallergie) dat ik gisteren maar een pipet Advantage heb leeggeknepen op zijn achterhoofd. En gisteren heb ik nog eens zijn temperatuur gemeten: 38,4. Ook heb ik zijn bloedsuiker nog even gecontroleerd: 4,8 mmol/l. Alles was goed, maar er zat geen, nou heel weinig actie in mijn Sammeke. Gisterenavond gingen zijn voorpoten even lekker in de krabpaal, en vanochtend trok hij een sprintje, en Joris rende achter hem aan. Het gaat inmiddels wat beter. Nu denk ik dat Sam ook allergisch is voor huisstof en huismijt, dus ik moet vaker met die stofzuiger door het huis......bleh.








Geen opmerkingen: