maandag 7 juli 2008

De auto

Vanochtend om 9:00 de garage gebeld. Kreeg iemand aan de telefoon, die nog niet wakker was.
Ik mocht mijn auto komen brengen! Met gekruiste vingers naar beneden gegaan en de sleutel in het contactslot gestoken. HET GING HEEL SOEPEL! Nog maar eens proberen en toen ging het minder goed. De administratiejongen heeft naar mijn stuurslot gekeken, sleutel omgedraaid en zei dat het wel meeviel....... Als ik een beetje frummelde en zo naar boven en heen en weer ging met de sleutel moest het lukken. Het alternatief een nieuw contact en een extra sleutel......
Te zijnertijd konden ze wel tweedehands een stuurslot voor me op de kop tikken. Ik moest maar eens met Billy praten.......
Het lijkt of de sleutel beter in het stuurslot gaat, moet meer frummelen en heen en weer bewegen met de sleutel....... en vooral veel mijn vingers kruisen :-)!

Geen opmerkingen: