donderdag 14 augustus 2008

Feest


Morgen is het een jaar geleden dat Sam op honeymoon ging! Voor de outsiders, als diabeten geen insuline meer krijgen noemen we dat honeymoon of remissie. Een honeymoon kan kort duren, maar die van Sam duurt gelukkig al een jaar.

Zo'n ziekte (suikerziekte) hakt erin, in het leven van de kat, maar ook dat van het personeel en tevens van de andere katten. Sam had heel veel extra aandacht nodig, en het leven van een suikerkat gaat niet van een leien dakje. Twee keer daags insuline en regelmatig bloedcontroles door prikjes in zijn oren... En dan heel veel aandacht voor voedsel, voedsel zonder koolhydraten. En een suikerpatiƫnt moet eten! En Sam had dagen dat hij slecht at.

Tegenwoordig zit er bijna in al het kattenvoer van de supermarkt suiker en/of granen...... Zoeken naar alternatieven....alternatieven die niet ondergegraven worden (teken van afkeuring van Sam), maar juist genuttigd.

Goed een jaar geleden. Mijn Sammeke is nog niet de oude Sam van voor zijn suikerziekte....
Ziet er wel gezond uit en voelt zich gelukkig en happy.

Dikke knuf en morgen extra veel rosbief:-)
Photobucket

Happy honeymoon Sam!

Photobucket

1 opmerking:

Anoniem zei

Graag wil ik u feliciteren met de honeymoon die voor Sammy nu al een jaar duurt. Ik als honeymooner kan hierover meepraten.. het was voor ons ook een heel gedoe en ik ben reuze blij voor u samen met mijn liefje Luna!