vrijdag 1 augustus 2008

Auto 2

Nadat ik A had afgezet in Amsterdam Osdorp, ontdekte ik dat er een vreemd geluid uit de auto kwam als ik langzamer ging rijden.
Toch maar even langs "Billy"! Billy was vandaag aanwezig en liet zijn onderdaan mij gerust stellen, nadat hij even in mijn auto had gereden en er bij hem niets was opgevallen.
Banden goed, even naar de remmen kijken en ja hoor, de trommelrem van mijn linkerachterband lekte remvloeistof en moest vervangen worden. De rem bij de rechterachterband was nog goed. Billy vond dat ze dan allebei vervangen moesten! Hij ging op zoek naar trommelremmen voor mijn autootje en ik mocht 1 1/2 uur wachten. Aangezien mijn huis niet zo ver is, ging ik even naar huis om al het zand af te douchen en kon ik me van mijn zweterige bikini ontdoen. Uiteindelijk om 18:30 mocht ik gerustgesteld vertrekken met mijn autootje, voorzien van nieuwe achterremmen, nieuwe ruiterwissersbladen voor het voorruit en 333,74 € minder in de knip :-(!

Geen opmerkingen: