vrijdag 1 augustus 2008

Een dagje Bakkum aan Zee

Gisteren was een bloedhete dag, gelukkig lag dat in de planning. Afgesproken om mijn oude Bzzletins naar Castricum te brengen, waar een oud schoolvriendinnetje woont, die 'bezeten' is van boeken en de website http://www.leestafel.info/ beheert, waardoor ze de hele dag achter de computer te vinden is :-) Ik had afgesproken met A om daarna door te gaan naar het strand.

Nadat we de 3 dozen naar boven hadden gedragen, ons kopje koffie en thee op hadden gedronken, gingen we naar het strand van Bakkum. Het was er druk en heet. Gelukkig was de parasol mee, een van A en een van mij (maar die hadden we in de auto gelaten). Onder de parasol was het uit te houden en aangenaam. Ondanks de boeken die we hadden meegenomen, bleven aan we aan de praat en observeerden andere badgasten.

Nadat we zo'n 3 uur gelegen hadden, gingen we een hapje halen bij een fancy strandtent.
A nam een rijk gevulde vissoep, die niet rijk gevuld was, een langoustine gluurde over de soepkom richting mij. Ik had een wrap gevuld met kip, groente en guacamole, waar ik wel tevreden over was;-)!

Ondanks het feit,dat ik aan het strand onder een parasol zat,is mijn rug verbrand!

1 opmerking:

marian zei

leuk filmpje, vol kleurig strand, mooi gezongen begeleid door twee pruttelende poezen.....