dinsdag 2 februari 2010

Mijn lieve Dexter


Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik Dexter moest laten inslapen. Hij bleek een obstructie in zijn luchtpijp te hebben :(
Dexter heb ik in januari 2008 uit het asiel gehaald in Krimpen aan de Ijssel. Hij was een diabeetje. Gelijk de 2e dag dat Dexter bij mij was ging het mis, hij bleek een ketoacidose te hebben. Kwam dit doordat ik hem lantus ipv caninsulin heb gegeven of doordat hij in het asiel de dagen ervoor slechts 1x caninsuline had gekregen. Of was het de verandering van omgeving? Het antwoord op deze vragen zal ik nooit te weten komen. Uiteindelijk kwam Dexter over de acidose heen, na opname in het Dierenziekenhuis in Amsterdam en de dierenkliniek in Utrecht....
Op deze foto heeft Dexter nog een slokdarmsonde in zijn nek.

Onderaan deze pagina ziet u een diashow van Dexter.

Geen opmerkingen: