zondag 6 december 2009

Stadsverwarming


Tja stadsverwarming, staat garant voor groene energie, maar ook voor waterbaden :-(!
Afgelopen donderdagochtend stond mijn inloopmat vol water. In eerste instantie dacht ik dat er een kat gekotst had of zo. Bij verdere inspectie ontdekte ik water in de meterkast en toen ik de stadsverwarmingskast opendeed, stroomde het water midden uit de unit. Watertoevoer dichtgedraaid en op mijn werk een mannetje van Midreth gebeld.
Die heeft geregeld dat Nuon een nieuwe unit installeerde.
Nu is de hamvraag in hoeverre is mijn vloerbedekking beschadigd, hoe lang gaat het duren voordat het marmoleum gaat bobbelen, zijn de mdf-platen onder het marmoleum doorweekt? I keep my fingers crossed. Een lichtpuntje: de onderburen hebben geen last gehad van mijn lekkage. Hopelijk heb ik het snel ontdekt!?

P.S. Vreemd is het dat mijn bovenburen een aantal weken ook een lekkage hadden van de stadsverwarming. Ook toen heb ik die ontdekt. Ik werd gewekt door het druppen in mijn meterkast en heb ze 's nachts om 2:00 wakker geklopt en toen hebben ze de watertoevoer afgesloten.

1 opmerking:

Mevrouw Katblad zei

Het zit ook niet echt mee he? Wat een tegenslagen allemaal! Sterkte!