zaterdag 11 april 2009

Doortje is niet zo lekker..

Doortje, poortje moet ik altijd in de gaten houden wat betreft eten. Haar nierfuncties waren tot heden goed omdat ze op een nierdieet zit.........Hills KD en voor de verandering wat Trovet RID.

Van de week is dat dus anders, ze heeft ze een virusje opgelopen en hierdoor ging ze veel water/slijm spugen en ze had een sterk verminderde eetlust. Ik merkte ook een verminderde eetlust bij de andere katten op, maar deze hebben slechts eenmalig overgegeven, maar Doortje geeft nog steeds over. Gelukkig blijft het eten er wel in.

Vanochtend heb ik haar een middeltje gegeven tegen de misselijkheid, dat zal ik vanavond ook doen......en ze gaat aan de kip en rijst....haar lievelingseten. En langzaam aan het nierdieet opvoeren.......Dat klinkt makkelijker dan de praktijk...

De andere katten eten gelukkig weer normaal, maar voor de zekerheid houd ik meneer Joris in de gaten....
Gelukkig voelt Doortje zich goed en is net zo knuffelig als altijd.

Geen opmerkingen: