woensdag 31 december 2008

Tweestrijd




Zelfs mijn lieve Sam is in tweestrijd.....pootjes wijd, oogjes dicht vanwege de flits, maar tweede(bovenste) foto is onscherp door geen flits :-)
Het jaar 2009 nadert, eind januari is de verhuizing.....en daar komt de nodige stress bij kijken....Afwachten hoe de verhuizing bevalt zowel voor mij als voor mijn 5 katten. Ik denk dat voor Tommy verhuizing een verzetje is en ik hoop dat door zijn gedrag, de andere katten ook minder stress zullen ervaren. Nog genoeg te doen, ik zal komende tijd ook minder tijd hebben om mijn blog bij te werken. Ik mag nog de nodige dozen inpakken en het een en ander weggooien of weggeven.....En dan na het leggen van de vloer ( ja het wordt marmoleum) het nieuwe huis soppen en het oude schoon achterlaten.......
Ik wens de lezers van mijn blog een geweldig, liefdevol 2009, in goede gezondheid! Proost!
Photobucket

3 opmerkingen:

Mevrouw Katblad zei

Jij ook een heel goed nieuwjaar, een "soepele" verhuizing en heel veel woongenot in je nieuwe huis!

marian zei

ook namens mij voor jou een goed nieuwjaar gewenst straks in je nieuwe huisje samen met alle poezels!

Anoniem zei

Ook nog 'verlate' goede wensen gewenst en veel sterkte met de verhuizing.