maandag 27 oktober 2008

Muizenissen

Vorige week donderdag werd ik op het industrieterrein van Mijdrecht achtervolgd door een politieauto. Ik moest ergens op het industrieterrein zijn en had een routebeschrijving uitgedraaid van het ANWB. Aangezien die routebeschrijving aangeeft zoveel meter/km vanaf een bepaald punt, drukte ik mijn tellerknopje in.......
Op een gegeven moment zag ik het Stop teken en ik dacht niet dat het voor mij was, aangezien ik zover ik het wist geen verkeersovertredingen had begaan. Toen begon er een sirene te gaan en ik ging meer rechts rijden zodat ze konden passeren.....
Toch bleek het om mij te gaan. Ik stopte langs de weg, waar ik niet echt mocht staan vlgs deze agenten en werd naar een parkeerterrein geleid.
Of ik iets aan het zoeken was? En of ze mijn papieren mochten zien (die in orde bleken) of ik voortaan niet zo maar vaart wilde minderen, maar dat ik moest stoppen als ik iets aan het zoeken was.... Ik ben van geen kwaad bewust, even later mocht ik gaan en ik kwam gelukkig op tijd op mijn afspraak aan.

Geen opmerkingen: